.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محمد رویانیان خبر داد ؛
حمید استیلی فعلاً در پرسپولیس ابقا شد
مدیرعامل مازنی باشگاه پرسپولیس گفت:فعلاً تصمیمی برای برکناری حمید استیلی نداریم. هنوز به نتیجه ای برای انجام این کار نرسیده ایم و اصلاً نباید به این موضوع فکر کنیم. پرپسولیس در جایی است که یک باخت می تواند تاثیرگذار باشد.
حمید استیلی فعلاً در پرسپولیس ابقا شد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هنوز درباره برکناری سرمربی تیم به نتیجه لازم نرسیده ایم و به این مساله نیز نباید فکر کنیم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از برنا، محمد رویانیان درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز 3 ساعت جلسه با اعضای کمیته فنی داشتیم. وضعیت را مرور و پیرامون نقاط ضعف و سایر مسائل صحبت کردیم.

وی افزود: فعلاً تصمیمی برای برکناری حمید استیلی نداریم. هنوز به نتیجه ای برای انجام این کار نرسیده ایم و اصلاً نباید به این موضوع فکر کنیم. پرپسولیس در جایی است که یک باخت می تواند تاثیرگذار باشد.

مدیرعامل پرسپولیس اظهار داشت: تیم به آرامش نیاز دارد. احساسات هواداران می تواند برای ما انرژی بخش باشد و زحمات باشگاه، کادر فنی و بازیکنان را کامل کند. در این برهه نیز نمی خواهم تصمیمی بگیرم که خودم را از چالش جدا کنم و این به نفع پرسپولیس نیست.

رویانیان ادامه داد: آنچه مسلم است، ناراضی هستم و باید کادر فنی درست شود و تغییراتی در راستای بهبود شرایط صورت بگیرد. این را نیز بگویم که پرسپولیس مشکلات مالی و امکاناتی نداشته و نخواهد داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 آبان 1390
بیچاره ها اینقدر نگهش دارید تا سقوط کنید بدبختها یک مشت پول پرست جمع شدن تو پرسپولیس مثل لاشخور دارن به چپاول می برن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.